Digitalisering
Het jaarlijks onderhoud vergt een enorme inspanning naar planning van het onderhoud, opvolging van de werkverslagen, bijhouden van attesten enz. Dit willen wij op een duidelijke, transparante en efficiënte manier centraliseren en hierdoor onze klanten ontzorgen in het jaarlijks onderhoud van de blusmiddelen. Daarom besloten wij jaren geleden om in te zetten op het digitaliseren van het jaarlijks onderhoud en werkten wij een portaalsite uit. Hierop kunnen al onze klanten in 1 oogopslag de huidige status van hun blusmiddelen raadplegen.
Hoe gaat dit nu praktisch in zijn werk?
Elke service technieker beschikt over een tablet. Bij uitvoering van het onderhoud voorziet onze technieker elke unit (brandblusser, haspel, noodverlichting, hydrant,…) van een unieke barcode. Deze wordt ingelezen via de tablet en gelinkt aan het verzendadres van de klant. Via onze portaalsite heeft de klant ten allen tijde toegang tot een volledige inventaris per gebouw en per type serviceartikel dat onderhouden wordt.
Op deze portaalsite kan gefilterd worden volgens wensen van de klant: per uitvoeringsadres, per facturatieadres, per type toestel,… Deze laat de klant toe om makkelijk een budgettering op te maken op basis van de door ons aangeleverde inventarislijst, die tevens makkelijk te converteren is naar excel.
Een dag na het onderhoud kan je het volledige verslag van het onderhoud, checklist, inventaris en attest reeds digitaal terugvinden op onze portaalsite.
Vragen over brandveiligheid of tijd voor een onderhoud?
Contacteer ons dan vandaag nog.